Bestellen van producten

Je hebt meerdere mogelijkheden voor het plaatsen van een bestelling. De meest eenvoudige wijze is via de mail.

Maar mocht je eerst nog vragen hebben, dan kun je die altijd stellen via de mail en zo alsnog bestellen.

Zodra we een bestelling ontvangen hebben, controleren we dit. Als het artikel op voorraad is, dan sturen we je een bevestiging met de orderstatus. Hebben we het product niet op voorraad dan nemen we contact op en bespreken we een aflevertermijn.

In de bevestiging van de orderstatus staat informatie over de geplaatste bestelling, levertijd en gekozen bezorging.

Wanneer een product niet op voorraad is kun je het ook niet bestellen via de webshop, zo hoef je niet iets te betalen wat er (nog) niet is. Maar je kunt het artikel wel reserveren via de mail, je ontvangt dan zo snel mogelijk een bericht met de verwachte levertijd en over de verdere afhandeling.

 

Ben je op zoek naar een op maat gemaakt product, dan kun je ons beter een mailtje sturen met je wensen en ideeën. Aan de hand hiervan sturen we je een passende offerte. De offerte bevat naast een op maat gemaakte prijs ook informatie over de levertijd en bezorgkosten. Verder kan het ook advies bevatten en misschien een scherpe aanbieding van een geschikt bijpassend product.

Zodra je akkoord gaat met de offerte, gaan we zo snel mogelijk aan de slag.

Heb je een bestelling geplaatst en na 2 dagen nog geen reactie ontvangen, neem dan contact op via info@meerenopmaat.nl of bel met 06-11008697.